Østerport station er fredet og repræsenterer dermed noget af det ypperste af dansk bygningskultur. Stationen er tegnet af DSB's overarkitekt Heinrich Wenck i slutningen af 1800-tallet. Ombygningen er udført med opretholdelse af fuld togdrift, hvilket...

Københavns Metro er en undergrundsbane, hvor arkitekturen helt bevidst arbejder på at få naturligt og kunstigt lys til at skabe behagelige og trygge rammer for de rejsende. Både i design og projektering af Metroen og...

KHR Architecture har hjulpet Udviklingsselskabet By & Havn med en bedre brugeroplevelse i P-kælderen på Kronløbsøen. P-kælderen kan rumme over 1.000 køretøjer på fire parkeringsdæk under vandoverfladen, og brugerne havde alt for svært ved at...

Triangeln Station er en af to store stationer i Malmø, som KHR designet i forbindelse med at Malmø City Tunnel blev etableret for at give bedre kollektiv trafik både i Malmø og i hele Øresundsregionen.

Finger B i Københavns Lufthavn er en del af den omfattende fornyelse, der er et led i Københavns Lufthavns og SAS´ nye image.

Københavns Lufthavn fik ny 9.000 m2 finger designet af KHR. Fingeren er den første bygning i Kastrup, der er forberedt på non-Schengen/Schengen trafik.

Flintholm station fremstår som tre stationer samlet i én under et stort glastag, der fungerer som image- og pejlemærke for stationen. Stationen rummer både bus, tog og metro, og er tegnet af KHR Architecture og...

Arlanda Lufthavn nord for Stockholm er et enormt anlæg med terminaler, tilkørselsanlæg og P-huse. I det nye årtusinde udvidede lufthavnen med Pir F, en ny finger med i alt 14 standpladser og senere en ny...

Malmø Central Station er en af ​​tre stationer, der binder Citytunnelen i Malmø sammen. Med Malmø City Tunnel styrkes ikke kun den kollektive trafik i Malmø, men der skabes samtidig bedre trafikforbindelser i hele Øresundsregionen....