Østerport station er fredet og repræsenterer dermed noget af det ypperste af dansk bygningskultur. Stationen er tegnet af DSB's overarkitekt Heinrich Wenck i slutningen af 1800-tallet. Ombygningen er udført med opretholdelse af fuld togdrift, hvilket...

Allerede fra begyndelsen af projekteringen af Metroen var det KHR’s ambition at dagslyset skulle spille så stor en rolle som muligt og derved modvirke fornemmelsen af at være afskåret fra omverdenen i de op til...

Trianglen Station er en af to store stationer i Malmø, som KHR har været designansvarlige på, da Malmø City Tunnel blev etableret for at give bedre kollektiv trafik i byen og forbedre den kollektive trafik...

Finger B i Københavns Lufthavn er en del af den omfattende fornyelse, der er et led i Københavns Lufthavns og SAS´ nye image.

Københavns Lufthavn fik ny 9.000 m2 finger designet af KHR. Fingeren er den første bygning i Kastrup, der er forberedt på non-Schengen/Schengen trafik.

Flintholm station fremstår som tre stationer samlet i én under et stort glastag, der fungerer som image- og pejlemærke for stationen. Stationen rummer både bus, tog og metro, og er tegnet af KHR Architecture og...

Arlanda Lufthavn nord for Stockholm er et enormt anlæg med terminaler, tilkørselsanlæg og P-huse. I det nye årtusinde udvidede lufthavnen med Pir F, en ny finger med i alt 14 standpladser og senere en ny...

Malmø Central Station er en af ​​tre stationer, der binder Citytunnelen i Malmø sammen. Med Malmø City Tunnel styrkes ikke kun den kollektive trafik i Malmø, men der skabes samtidig bedre trafikforbindelser i hele Øresundsregionen....

KHR's finske partner APRT ApS vandt og lavede helhedsplan for Ørestad. Den store bebyggelsestæthed og højde, der karakteriserer Ørestads bykvarter, vil stå som kontrast til fælledens horisontale landskab.