Østerport station er fredet og repræsenterer dermed noget af det ypperste af dansk bygningskultur. Stationen er tegnet af DSB's overarkitekt Heinrich Wenck i slutningen af 1800-tallet. Ombygningen er udført med opretholdelse af fuld togdrift, hvilket...

Københavns Metro er en undergrundsbane, hvor arkitekturen helt bevidst arbejder på at få naturligt og kunstigt lys til at skabe behagelige og trygge rammer for de rejsende. Både i design og projektering af Metroen og...

KHR Architecture har hjulpet Udviklingsselskabet By & Havn med en bedre brugeroplevelse i P-kælderen på Kronløbsøen. P-kælderen kan rumme over 1.000 køretøjer på fire parkeringsdæk under vandoverfladen, og brugerne havde alt for svært ved at...

Sundsvallsbroen er et resultat af vores vinderforslag i en arkitektkonkurrence og efterfølgende arbejde som arkitektrådgiver på projektet. Broen er blevet en markant men harmonisk tilføjelse til Sundsvall, der forbinder byens centrum med de omkringliggende landskaber...

Triangeln Station er en af to store stationer i Malmø, som KHR designet i forbindelse med at Malmø City Tunnel blev etableret for at give bedre kollektiv trafik både i Malmø og i hele Øresundsregionen.

Finger B i Københavns Lufthavn er en del af den omfattende fornyelse, der er et led i Københavns Lufthavns og SAS´ nye image.

Udvidelsen af Københavns lufthavn med en ny 'finger' er blot ét af flere projekter, som KHR Architecture har løst for CPH Airport. Bygningen er på i alt 9000 m2 og fungerer som et bindeled til...

Flintholm station fremstår som tre stationer samlet i én under et stort glastag, der fungerer som image- og pejlemærke for stationen. Stationen rummer både bus, tog og metro, og er tegnet af KHR Architecture og...

Arlanda Lufthavn nord for Stockholm er et enormt anlæg med terminaler, tilkørselsanlæg og P-huse. I det nye årtusinde udvidede lufthavnen med Pir F, en ny finger med i alt 14 standpladser og senere en ny...