Vi søger en dygtig og erfaren HR-konsulent, som med sikker hånd kan tage sig af driften af vores HR-processer og lønadministration. Jobbet har fire overordnede ansvarsområder, med hovedvægten på de HR-relaterede opgaver:
1) HR-administration (oprette og vedligeholde medarbejderstamdata, assistere ved ansættelse og rekruttering, herunder sikre korrekte overenskomstmæssige kontrakter, planlægge lønreguleringsprocesser, understøtte onboardingforløb, planlægge og eksekvere APV, understøtte SU og AMO, herunder deltage i møder, administrere uddannelsesmidler (overenskomstbestemt ordning), vedligeholde personalehåndbog, administration af praktikanter og medarbejdere i løntilskud).
2) HR-procesudvikling (udvikle og vedligeholde personaleadministrative procedurer og GDPR compliance).
3) HR-rådgivning (vejledning og sparring til ledere omkring ansættelser, løn, sygesamtaler, opsigelser, fravær mm).
4) Lønadministration (håndtere løninput og tidsregistreringer, gennemføre månedlig lønkørsel, administrere ferie og fravær, refusionsansøgninger).
Herudover skal du opfange og løse alt det, som opstår ad hoc i en travl hverdag, hvor de fleste har fokus på arkitektur, bygherrer og stramme deadlines.
Du bliver en del af virksomhedens administrative team på 6 personer, der tilsammen varetager økonomi, IT, intern service og understøttelse af tegnestuens ledelse. Vi har hver vores opgaver – og hjælper hinanden så godt vi kan. Du refererer til vores administrationschef.
Profilen
Du arbejder rutineret med at løse, vedligeholde, opdatere og videreudvikle en bred portefølje af HR-opgaver og -processer. Du er meget serviceorienteret, og du er vant til og kan lide at undersøge og løse mange forskelligartede opgaver i din arbejdsdag således, at medarbejdere får en hurtig, venlig og korrekt afklaring, når de kommer til dig.
Du er uddannet inden for HR, enten med en formel uddannelse eller gennem mindst 4 års relevant og dokumenteret erfaring. Du har helt styr på almindelige ansættelsesretlige regler og erfaring med kollektive overenskomster, den nye ferielov og GDPR. Hvis du har erfaring med lønadministration, er det fint, og ellers bliver du oplært af vores økonomichef.
Du har et godt overblik, tager ansvar for dine opgaver med et godt blik for den helhed, dit arbejde indgår i. Du bidrager med din person til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø med god forståelse for samspillet mellem virksomhedens støtteaktiviteter og primære aktiviteter.
Om at arbejde her
KHR Architecture er grundlagt i 1946. Vi har opgaver i Danmark, Norge, Grønland, Tyskland og USA.Vores medarbejdere er superengagerede, kreative og dedikerede til tegnestuens vision: Inspirerende arkitektur med omtanke.
Vi holder til i de smukke gamle kanonbådshaller på Holmen i København, hvor vi pt. er ca. 85 medarbejdere.
Vi har fleksible arbejdsvilkår, frihed under ansvar og et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er plads til gode grin. Hverdagen pepper vi op med god frokostordning, lækker kaffe, frisk frugt, massageordning og fredagsbarer i ny og næ. Alle medarbejdere har mulighed for at deltage i vores studieture – sidste gang gik turen til Mexico.
Vi aftaler en individuel lønpakke, der er afhængig af dine kvalifikationer og ønsker.
Stillingen er på 30 timer om ugen, som placeres på fire eller fem dage om ugen efter aftale.
Tiltrædelse 1. april eller hurtigst muligt.
Ansøgning med relevante bilag sendes til [email protected] mærket ’HR’ senest den 20. februar, men vi holder samtaler løbende, så send gerne en ansøgning hurtigt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Lotte Kamp på 60 62 35 93.